יום ראשון, 24 באפריל 2011

Supermix 9



שם האוסףSupermix 9

חברת תקליטים: אן.אם.סי/ CBS

שנה: 1990

עריכה: משה מורד ויורם ואזאנא

מיקס בין השירים: יורם ואזאנא

מק"ט: 467921-1

רשימת שירים:
Side 1:
1 M.D.A. - Buzzing Up (Hava Nagila) (Dance Mix)
2 Pet Shop Boys - So Hard
3 Don Pablo's Animals - Long Train Running (Rappin' Version)
4 M.C. Hammer - Pray
5 Stax - Mary Had a Little Boy (Royal Mix)
6 After One - Tom's Diner Rap

Side 2:
1 Kim Appleby - Don't Worry (The Stressed Out Mix)
2 Yazoo - Situation (The Aggressive Attitude Mix by Youth)
3 The KLF feat. the Children of the Revolution - What Time is Love? (Live at Trancentral)
4 Ice MC - OK Corral (Radio Mix)
5 Jive Bunny and the Mastermixers - Let's Swing Again (Extended Mix)

עטיפה: כרגיל לאוספים של אן.אם.סי באותה התקופה, אורנה גבריאל-דורון עצבה וג'ון אבנטו צילם. הפעם הם עשו הפקת אופנה קטנה. הביאו את הדוגמנית בילי לוי, שעברה שדרוג על ידי הספר/מאפר איאן כריסטי. על בילי מודבק הטסקט וגרפיקה פשוטה הדביקה לה גם את הספרה 9 כאילו זה עגיל. נראה די היפסטרי. לא מושלם, אבל לא רע. ציון עיצוב: 8

ביקורת ורקע: קודם כל, מגיע לנו מזל טוב, מפני שהאתר הזה עבר היום את 40 אלף הכניסות, שזה גאווה גדולה וכבוד גדול לנו. האתר באוויר קצת יותר מחצי שנה והתגובות עד עכשיו היו נהדרות. אני לא רוצה לחפור יותר מדי, אבל בכל זאת, אני מודה לכל מי שמסייע בהשגת האוספים, לכל הקוראים ולכל אלו שמגיבים. אתם עוזרים למפעל הזה לקרות, תודה אמיתית לכולכם.
כמה מילים על האוסף שהתכנסנו עבורו כאן, עוד פרק בסדרת סופרמיקס המעולה, שאן.אם.סי הוציאו בין 1989 ל-1992. חלק 9, שהתקבל באדיבותו של ידידי עופר בצלאל-חבס, הבעלים של בלנס, חנות התקליטים המיתולוגית בירושלים, הוא פרק לא רע. מספיקה העטיפה הקידמית, שחושפת שיש כאן קטעים של ה-KLF, הפט שופ בוייז ויאזו, כדי להבין זאת.
כרגיל לאוספים של אן.אם.סי יש כאן כמה פילרים מביכים (קאבר לסנאפ וקאבר ל-DNA), אבל בסך הכל זה היה אוסף די סבבה, מעודכן לאללה וכייפי בטירוף.

ערך אספני: אני מנסה להבין כבר תקופה ארוכה אילו פרקים של הסדרה יצאו על דיסקים ואילו רק על תקליטים וקלטות. מה שאני יודע כרגע זה שכל הפרקים (1-13) יצאו על קלטות, פרקים 1-11 יצאו על תקליטים ודיסקים יצאו בטוח לפרקים 10-13. אני יודע שגם לחלק מהפרקים 1-9 יצאו דיסקים, אבל לא ממש לכולם והרבה פעמים הם איחדו שני פרקים ביחד על דיסק אחד. כך, לדוגמה, "סופרמיקס 3" מ-1989 שיצא על דיסק, כולל בעצם קטעים מגרסאות התקליט והקלטת של "סופרמיקס 2" ו"סופרמיקס 3". איך זה היה בהמשך הסדרה, אני לא ממש יודע. אם מישהו יכול לשפוך אור על העניין הזה, אודה לו מאוד.
אם להיות יותר ספציפים ל"סופרמיקס 9", אני, כאמור, לא יודע אם האוסף הזה יצא על דיסק, אם כן, אז הערך שלו על תקליטור הוא כ-100 ש"ח. התקליט שווה משהו כמו 25 ש"ח

ציון: 8


האזינו לפרסומת לאוסף ששודרה אז ברדיו, הפרסומת בהנחיית מורד, שערך את האוסף:


עדכון - 5.11.14 - רשימת השירים בגרסת הדיסק:
  1. M.D.A. - Buzzing Up (Hava Nagila) (Dance Mix) (5:31)
  2. Pet Shop Boys - So Hard (Single) (3:58)
  3. Don Pablo's Animals - Long Train Running (Rappin' Version) (DJ Set) (3:01)
  4. MC Hammer - Pray (Jam The Hammer Mix) (DJ Set) (5:03)
  5. Stax - Mary Had A Little Boy (Royal Mix) (3:58)
  6. After One - Tom's Diner Rap (4:13)
  7. Kim Appleby - Don't Worry (The Stressed Out Mix) (DJ Set) (6:41)
  8. Yazoo - Situation (The Aggressive Attitude Mix) (DJ Set) (5:37)
  9. KLF, The - What Time Is Love? (Live At Trancentral) (Feat. The Children Of The Revolution) (DJ Set) (5:10)
  10. Ice MC - Ok Corral! (DJ Set) (2:54)
  11. Jive Bunny and the Mastermixers - Let's Swing Again (12" Extended Mix) (5:14)
  12. Jive Bunny and the Mastermixers - Jive Bunny and the Mastermixers ‎– Can Can You Party (4:14)
  13. Betty Boo - Doin' The Do (King John Mix) (6:14)

11 תגובות:

  1. ממש מעציב אותי לראות את כל הטרולים המשווקים שהביאה איתה שנת 2013. (לפי התאריכים בהם נכתבו כל התגובות לשרשור זה).
    הפרסומת הנ"ל שודרה בתחנות "קול ישראל"? ההקלטה נשמעת טובה מאוד לאותה תקופה...

    השבמחק
  2. ממש מעציב אותי לראות את כל הטרולים המשווקים שהביאה איתה שנת 2013. (לפי התאריכים בהם נכתבו כל התגובות לשרשור זה).
    הפרסומת הנ"ל שודרה בתחנות "קול ישראל"? ההקלטה נשמעת טובה מאוד לאותה תקופה...

    השבמחק
  3. כן, זאת פרסומת לקול ישראל

    השבמחק
  4. Link להורדה למי שחפץ:
    http://www.4shared.com/rar/xdyw_YrUba/Supermix_9.html
    ולמי שרוצה באיכות קצת יותר גדולה:
    https://drive.google.com/file/d/0Bz5gTZPsbRDremZNWFZmUFIxc0E/edit?usp=sharing

    אבי אני אנסה לעשות לך קצת סדר בסוגיה הזאת עד כמה שאני יודע (יכול להיות שאתה כבר יודע ופשוט לא עידכנת את הpost). אז ככה:
    פרקים 10-13 אכן יצאו על דיסקים כמו שכבר כתבת.
    פרקים 9, 7, 6 ו3 אני יכול להגיד לך בודאות גם הם יצאו על דיסקים כי יש לי אותם מקוריים. אין לי ספק שאתה כבר יודע כי בכל פרק גרסת הדיסק כוללת שירי Bonus, כאלה שלא מופיעים בתקליט (אם בתקליט יש בממוצע 10 שירים אז בדיסק יכולים להיות בין 11 ל18). השירי Bonus בדיסק בדרך כלל יהיו לקוחים מפרקים קודמים. כך למשל בפרק 9 מופיעים קטעים מתוך התקליט של פרק 8, במקרה הזה השיר הידוע לשמצה של Betty Boo והקאן-קאן בביצוע של Jive Bunny. מי שיוריד את הקובץ יגלה גם את הצילומים של העטיפה והדיסק עצמו בפנים. בסופרמיקס 7 אין קטעי bonus ועל פניו נראה היעתק די מדוייק של התקליט. בסופרמיקס 6 לעומת זאת אנחנו שוב רואים קטעים מהפרק החמישי של התקליט ובסופרמיקס 3 יש קטעים מהפרק השני של התקליט וגם מהראשון, הידוע גם בתור Europarade 11 (אני מבטיח לתת Link גם לסופרמיקס 3 אם וכאשר תגיע לסקר אותו). אני יכול רק לשער שאותם פרקים מהם נלקחו קטעים לפרקים העוקבים בסדרה - כנראה לא יצאו גרסאות CD. פרק 4 שאני לא רואה שירי bonus מתוכו, במידה ויצא על דיסק כנראה שגם הוא שיחזור מדוייק של התקליט.
    עכשו זה מביא אותי לשאלה הבאה: היות וקטעי הבונוס בחלק מהפרקים באים אף הם במיקס ממוזגים אחד לתוך השני, אני לא יודע איך אותם שירים ספיציפים ערוכים בתקליט המקורי אבל במידה והעיקרון זהה, האם יורם ואזאנא נקרא לעשות להם Mix מחדש במיוחד להוצאת התקליטור - הרי לפני השיר ואחריו מופיעים שירים אחרים מאשר בגרסת התקליט?
    *במקרה של פרק 9 הקטעים האחרונים הם פרודים אבל בתקליט אולי הם כן היו ממוזגים...
    מקווה שיותר עזרתי מאשר סיבכתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה, בתקליט יש 10 או 11 קטעים.

      מחק
    2. תגובות כאלו אני אוהב!

      מחק
    3. ואני אוהב שיש מי שגם קורא. :)
      אז אם אכן חידשתי לך בנושא אני שמח מאוד!
      שכן אני קצת מופתע שזה נשאר פתוח כל כך הרבה זמן...

      מחק
    4. סופרמיקס 4 יצא גם בדיסק וכלל בונוס שיר של טינה טרנר

      מחק
    5. יש לך אותו? אפשר תמונות?

      מחק
    6. סליחה, סופרמיקס 5 יצא בדיסק עם השיר I Don't Wanna Lose You של טינה טרנר.
      Retrophile8823 הלינקים שלך גדולים. אתה יכול לתת לינק לסופרמיקס 3 ו 7?

      מחק
  5. מורד..... הלא הוא האדם האיש והאגדה- משה מורד. אחחח...... איפה, ימי משה מורד. יש לי אפילו קלטת וידיאו הזכורה לטוב מהימים ההם שבה שידר מורד, לצד: אילן בן - שחר. ממש נוסטלגיה אפילו לאוספים האלו שפעם היו ממש סופר להיט! נ.ב. - אפשר לקבל בבית הזה קצת האווס? ואם וכן, בבקשה גם את שם המבצעים לכך. זה יהיה אחלה. { אין כמו האוספים של פעם.] אהבתי:-)

    השבמחק